... The Blues Experience

7.10.2012

Na jednej z imprez organizowanych w Jastrzębiu miałem przyjemność poznać muzykę zespołu "The Blues Experience"



I wiecie co ? Wstyd przyznać, że pochodząc z Rybnika dopiero w sąsiednim Jastrzębiu byłem po raz pierwszy na ich koncercie. Jak się domyślacie - to rybnicki zespół. Świetnie zagrany blues, śpiewany bardzo charakterystycznym głosem Anny, nie pozwala nikomu ustać spokojnie w miejscu. Choć nastawiałem się na dość obszerny materiał z tego koncertu - z zamiarów wyszły nici. Wolałem spokojnie posłuchać muzyki, wykorzystując uprzywilejowane miejsce pod sceną ;)














Po więcej zapraszam na Ich stronę, naprawdę warto odwiedzić :)
The Blues Experience

16.03.2013


Zespół gra koncert z amerykańskim trio Frank Morey & His Band. 
Dostaję zaproszenie na próbę i koncert - dzięki wielkie w tym miejscu :) - więc grzechem było by nie pokazać kilku fotek z tego spotkania. Sama próba to naprawdę masa roboty dla muzyków, dostrajanie instrumentów, "zgrywanie" się muzyków, speców od nagłośnienia, sprzętu, mikrofonów, konsol i tego całego "bałaganu" połączonego kilometrami okablowania ... super atmosfera dla oglądającego wszystko z dystansu ;) Mimo wszystko, po próbie i tak znaleźli chwile dla mnie, na pamiątkowe, grupowe zdjęcie.