... jastrzębska dziesiątka

26.09.2012



W niedzielę, 23.09.2012, miałem okazje robić zdjęcia na maratonie "Jastrzębska Dziesiątka"
Pierwszy raz, muszę przyznać, zabrałem się za taką imprezę. Nie powiem - dla mnie wyzwanie dość spore, zdjęcia dla jastrzębskiego MOSiR-u więc chciałem żeby wszystko było jak najlepiej dograne. Jakiś problem ? - cała masa !
Gdzie się ustawić, kto ma być na zdjęciach poza sportowcami (no przecież organizatorów, sponsorów, ich przedstawicieli też trzeba zaprezentować) jakie szkła, jak kadrować żeby było "naj", robić z lampą czy bez - biegacze przecież nie muszą być zachwyceni "paleniem" po oczach, jak zdążyć zrobić foty ze startu, wyskoczyć na trasę i jeszcze wrócić przed pierwszym, zwycięskim zawodnikiem na metę skoro jego czas to 31 minut  ... ? (tu ukłon w stronę pana policjanta, który łaskawym okiem spojrzał na mnie po tym jak naruszyłem przepisy dotyczące jazdy podczas zmiany organizacji ruchu - dzięki niemu zdążyłem wpaść na stadion przed zwycięzcą. Dziękuje :))
Przyznam że po powrocie do domu, wypiciu kawki i sprawdzeniu na spokojnie tego co trafiło na kartę aparatu miałem mieszane uczucia. Ale jak to mówią - "Jak się nie wywrócisz - to się nie nauczysz" :)
Zanotowałem sobie (tak, tak, mam taki gruby notatnik w którym zapisuję takie rzeczy i polecam ten pomysł, ale o tym kiedy indziej napiszę ;)) zauważone błędy i to jak sobie z nimi poradzić.
Teraz czekam już niecierpliwie na następną tego typu imprezę ;)



Pozostało mi zaprosić Was do tego byście sami osądzili efekty :
"Jastrzębska dziesiątka"

Galerię na stronie MOSiR Jastrzębie Zdrój otwierają zdjęcia Ewy Wałkiewicz która również fotografowała tą imprezę. Moje są poniżej.